كوچك يا بزرگ كردن بخش :.متون عمومي
1395/2/27 دوشنبه دکتر جلالیان به مناسبت هفته روابط عمومی و ارتباطات
دکتر جلالیان به مناسبت هفته روابط عمومی و ارتباطات:روابط عمومی پی ریزی ارتباطات معقول و منطقی بر اساس ارزش های جامعه را بر عهده دارد
 
به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور،رئیس دانشگاه پیام نور استان البرز با بیان این مطلب افزود: روابط عمومی یک شغل نیست بلکه یک رسالت است.
دکتر اسحاق جلالیان در ادامه اظهار داشت:روابط عمومیها چشم تیزبین و قلب تپنده در هر سازمان هستند که با تدبیر درست،وظیفه برقراری ارتباطات درون سازمانی و برون سازمانی را با هدف شناخت افکار عمومی و اقناع،برای جلب رضایت دانشجویان و مخاطبان بر عهده دارند.
وی عمده ترین عامل توسعه انسانی است را پی ریزی ارتباطات معقول و منطقی بر اساس ارزش های جامعه عنوان کرد و بیان داشت:.روابط عمومی با تلاشی آگاهانه موجبات خلق جامعه ای انسانی بر مبنای همیاری گسترده و عمیق انسانی را فراهم می نماید .
همچنین،حجت ملاصالحی  معاون امنیتی،اجتماعی و سیاسی استاندار البرز روز یکشنبه در همایش روابط عمومی های ادارات و دستگاه های اجرایی استان البرزکه درسالن اجتماعات فجر مرکز آموزش عالی امام خمینی(ره)مشکین دشت فردیس برگزار شد، افزود: روابط عمومی زبان گویای دستگاه های اجرایی و ادارات استان البرز هستند وخدمات این دستگاه ها را به مردم منعکس می کنند.
وی با اشاره به آثارسخت افزاری و نرم افزاری تحریم ها گفت: در بحث تحریم ها مشکلاتی که در سخت افزاری و نرم افزاری در ادارات است روابط عمومی ها یاد گرفتند با همین مشکلات بسازند و کار خود را خوب انجام بدهند.
در پایان این همایش،پس از حضور بر مزار شهدای گمنام،برگزاری نمازجماعت و برگزاری مسابقات ورزشی و فرهنگی؛از روابط عمومی های:دانشگاه پیام نور استان البرز،پژوهشگاه مواد وانرژی ،شهرداری مشکین دشت،مرکز آموزش عالی امام خمینی (ره) مشکین دشت فردیس،اداره کل ورزش وجوانان،سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری کرج،شرکت آب منطقه ای استان البرز، مدیریت درمان تامین اجتماعی ،حوزه های علمیه استان،بانک های قوامین ، مهر اقتصاد و مخابرات استان البرز با اهدای لوح سپاس و جایزه تجلیل شد.
بيشتر